Sökresultat

  1. MrRy

    Gissa flygplatsen!

    Just det, det är söndag idag. Vaknade uppenbarligen alldeles för tidigt[emoji6] Skickat från min iPhone med Tapatalk
  2. MrRy

    Gissa flygplatsen!

    Vad ska man göra när man vaknat alldeles för tidigt en lördag…jo lite detektivarbete på gissa flygplats[emoji6] Gissar att det är Utila Honduras. Skickat från min iPhone med Tapatalk
  3. MrRy

    25% mer poäng vid växling från COOP till Nordic Choice

    Har poäng som förfaller siste februari så väntar också… Skickat från min iPhone med Tapatalk
  4. MrRy

    Dagens bild

    Inte okej[emoji6] Bli serverad öl i pappmugg på flygplatsen i Bordeaux.
  5. MrRy

    Dagens bild

    Då är de regniga höstkvällarna räddade även hos mig.
  6. MrRy

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Godmorgon från Stenungsbaden
  7. MrRy

    Hälsningar från luften!!

    Kan bekräfta att den aktuella Saab 340 på bilden också saknade Wifi[emoji23][emoji23]
  8. MrRy

    Posta din utsikt! (Hotell)

    God morgon från Best Western, Grow Hotel, Solna.
  9. MrRy

    Hälsningar från luften!!

    Hälsningar från OJ258, THN-BMA
  10. MrRy

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Clarion Hotel Örebro
  11. MrRy

    Tonton på fossilfri tur i Östeuropa

    Ser fram emot fortsättningen mot Rumänien [emoji6]
  12. MrRy

    "röken som dånar" -ett vattenfall i Afrika

    Inspirerande rapport, tack!
  13. MrRy

    Posta din utsikt! (Hotell)

    God morgon från Comfort Hotel Copenhagen Airport.
  14. MrRy

    Posta din utsikt! (Hotell)

    God morgon från Best Western Amsterdam! Här är fönstren tvättade och fina[emoji6]
  15. MrRy

    Posta din utsikt! (Hotell)

    God morgon från BW Plus Paris Orly Airport. Fönstren är i behov av tvätt, men utsikten är ju inte så mycket att ha ändå[emoji6]
  16. MrRy

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Hej från Best Western Grow Hotel Solna
  17. MrRy

    Hälsningar från luften!!

    En hälsning (i efterhand) från OJ250 från THN till BMA. Kaffe i porslinskopp är inte varje dag[emoji6]
  18. MrRy

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Comfort Hotel Helsingborg med utsikt mot Radisson[emoji4]
  19. MrRy

    SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

    Hade inte is i magen utan drog iväg ett mail till kundtjänst igår. Idag kom svar att de kommer fixa det manuellt och nu när jag kollade var poängen inne. [emoji106][emoji106]
  20. MrRy

    SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

    Tecknade Disney+ genom Coop i början av januari, fick ett bekräftelsemail ganska omgående, men ännu inga poäng. Står att det kan ta upp till 60 dagar men det har redan passerat. Får väl ha lite is i magen ett tag till[emoji6]
Toppen