Vad ska man göra när man vaknat alldeles för tidigt en lördag…jo lite detektivarbete på gissa flygplats[emoji6]
Gissar att det är Utila Honduras.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hade inte is i magen utan drog iväg ett mail till kundtjänst igår. Idag kom svar att de kommer fixa det manuellt och nu när jag kollade var poängen inne. [emoji106][emoji106]
Tecknade Disney+ genom Coop i början av januari, fick ett bekräftelsemail ganska omgående, men ännu inga poäng.
Står att det kan ta upp till 60 dagar men det har redan passerat. Får väl ha lite is i magen ett tag till[emoji6]