Maila och tjata. Jag har alltid problem när jag flyger LH. Poängen dyker inte upp. När jag mailar svarar de alltid med att jag inte varit med på flyget trots att jag skickat kopior på mina boardingkort. Efter några vändor med sura mail dyker dock poängen upp.