Det är lite lustigt, för att jag tycke att Arlanda har blivit bättre på det de senaste åren, medans Kastrup har blivit värre. SAS-flyg på Arlanda är nästan alltid byte bara mellan E och F, och ofta inom E. Medans Kastrup är det A/B/D/E-gates, och A till E är en rejäl promenad.