Sökresultat

  1. coclol

    Amex Centurion nylanseras

    Fick precis inbjudan. Men... 35000 i årsavgift, 35000 i "anslutningsavgift" för ett... betalkort? Känns svårt att få caset att gå ihop om man inte värderar egot högt :) Edit: I synnerhet när man bor i Skåne...
  2. coclol

    Nya restauranger på Kastrup

    Underbart! Den där irlänska pubben en trappa upp har ju haft så undermålig mat att det är snudd på katastrof.
  3. coclol

    Dagens bild

    nej för f-n. Söndagens morgonflight med jettime :) jag blev helt ställd när det kom från raden före med budskapet skicka vidare
  4. coclol

    Dagens bild

    fattigmans in flight entertainment. När du har ambitionen men inga pengar.
  5. coclol

    Hotell som har fönster in i badrummet

    Hilton Tokyo Shinjuku har rispappersskjutdörr som ger duschen privacy. Men det är den i sovrummet som avgör vad det blir.
  6. coclol

    Den stora EuroBonus Diamond-tråden

    är det en eufemism för fri dryck i go efter ett hårt stycke arbete? ;)
  7. coclol

    Den stora EuroBonus Diamond-tråden

    helt i ordning. Vi trivs rätt bra med att simma i vassen. Hur skulle man annars kunna mosa någon stöddig typ som beter sig som ett riktigt r****l med motiveringen ”men jag är ju den viktigaste” :cool:
  8. coclol

    Ditt reseår 2019

    Hur många flygningar har du gjort? : 170 Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? : 140000 km Vilka flygbolag har du flugit? : SAS, Lufthansa, Swiss, Thai, Vueling, British Airways, Alsie Express, Air Dolomiti Nya flygplatser besökta under året? : Prag, Chania, Als, Bari...
  9. coclol

    SAS EuroBonus Pandion - Vad krävs och vilka är förmånerna?

    Precis. Och pandionåret är ju januari - december. Dock ingen graceperiod på kortet mig veterligen
  10. coclol

    SAS EuroBonus Pandion - Vad krävs och vilka är förmånerna?

    Annars kan det ju vara värt att ringa SAS om du är orolig för statusen ;) De svenska Pandion MC korten har börjat skickats ut. Fick mitt i Måndags.
  11. coclol

    SAS EuroBonus Pandion - Vad krävs och vilka är förmånerna?

    julklappar kan väl ändå inte skickas ut i november? :)
  12. coclol

    SAS EuroBonus Pandion - Vad krävs och vilka är förmånerna?

    Det brukar först komma ett brev som berättar att du är pandion. Välkomstpaketet kommer långt senare. Säkert inte förrän december. Där någonstans imellan kommer MC kortet som bara har ett års giltighet så det är bra att få det tidigt i december. Så har det sett ut de senaste åren i Sverige.
  13. coclol

    Har du blivit uppgraderad på Hilton?

    Reichshof Hamburg. Bokade billigast standard och fick en mycket trevlig juniorsvit med skön säng och fantastiska kuddar. Lite halvtråkig utsikt dock.
  14. coclol

    Vad gör ett foodie/shoppingglatt par i Tokyo under 5 dygn i December?

    Bästa BC community, Vad hittar man på under 5 dygn i Tokyo i allt annat än körsbärsblomning och med potential för spännande väder (mitten på December)? Har en förkärlek för udda muséer, bra krogar, trevlig shopping, lite spännande/udda upplevelser. Det verkar inte vara sumosäsong annars hade...
  15. coclol

    SAS EuroBonus Pandion - Vad krävs och vilka är förmånerna?

    Enig i att det är inte i ombordupplevelsen Pandionnivån uppmärksammas. Men nu är det ju en pågående ombordserviceuupplevelsesurvey ute, så man får väl svara tydligt :D
  16. coclol

    Ranka Köpenhamns Lounger

    såpass! Man hoppas att avgifterna försvinner för utländska kreditkort tas bort de med
  17. coclol

    Ranka Köpenhamns Lounger

    Frågan är bara vilka dessa kort skulle vara? I synnerhet då den Danska kreditkortsmarknaden är så speciell. Amex finns ju t.ex. inte.
  18. coclol

    Den stora EuroBonus Diamond-tråden

    edit: sorry. Norsk crew igen och service/recognition på ”aksel sandemose deluxenivå”. suck.
Toppen