Sökresultat

  1. S

    Frågor om att boka Eurobonus award resa

    Från andra länken: "Kan användas vid bokning" skulle kunna innebära att det går att använda vid bokning, och inte annars (efteråt). Jag pratade med tre-fyra olika, och någon av dom verkade faktiskt veta vad den pratade om. Orkade inte fler gånger än så.
  2. S

    Frågor om att boka Eurobonus award resa

    Står explicit i villkoren här https://www.sas.se/eurobonus/bonusresor Samt implicit i villkoren här https://www.sas.se/eurobonus/poang/anvand/partnerbonusresor Relativt ny(?) skrivelse, har själv blivit nekad i april-maj att lägga på i efterhand. Och skrivit om det här, någonstans :)
  3. S

    SAS - Nytt high speed WiFi från Starlink 2025

    Till skillnad från exempelvis fötter på vägg, så finns just detta explicit publicerat :) https://www.sas.se/reseinfo/ombord/wifi
  4. S

    Frågor om att boka Eurobonus award resa

    Jag har fått samma svar av ett några olika agenter. Såhär står det på sas.se, sedan ett tag tillbaka. SAS: Partner:
  5. S

    SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

    Flög C till ICN förra veckan. Fick till mig att de inte serverade nötter och fördrink så att de kunde komma igång med matserveringen tidigare (löste det genom att ta en drink till förrätten istället). Inte mig emot egentligen – det är trots allt ganska sena avgångar, både tur och retur. Bubbel...
  6. S

    SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2025)

    Har för mig att det har snackats (här?) om att på rena SAS-bokningar så ska man kunna vara fler än två? Står explicit i partner-resor att man ej kan vara det, men inte på SAS-resor. Nu står det dock också att man ej kan lägga på i efterhand (inte sett den skrivelsen förut), därav min fråga.
  7. S

    SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2025)

    Någon som, i närtid, kunnat lägga på en (eller två) 2-4-1-voucher på existerande bokning. Ren SAS-award. Tre personer. Vouchers fanns vid bokningstillfället. HUACA eller kört?
  8. S

    Amex elite eurobonuspoäng för februari 2026?

    Så poängen på fakturan matchar inte din autosweep, som inte matchar det som landade på EuroBonuskontot?
  9. S

    Amex elite eurobonuspoäng för februari 2026?

    Större inköp som har processats först i början av mars? Alltså, beloppet ligger på fakturan, men poängen fanns inte tillgängliga när autosweep gick?
  10. S

    När kommer nivåpoäng från Amex Elite?

    Där kom bonuspoängen för januaris spend. Ska bli intressant att se hur de löser det här :)
  11. S

    När kommer nivåpoäng från Amex Elite?

    Visst var det överföring den 8e (eller däromkring) som det kommunicerades initialt, när man annonserade bytet från 20k fasta till spendbaserad intjäning?
  12. S

    När kommer nivåpoäng från Amex Elite?

    Det är uppdaterade villkor nu från 29e januari, säkert nåt i implementationen som skitit sig :) https://www.americanexpress.com/content/dam/amex/se/documents/medlemsvillkor/kreditkort.pdf
  13. S

    Eurobonus julkalender 2025

    Räckte för mig, enligt supporten. Sen om det funkat, återstår att se :) Edit: störigt att det behövs, såklart. Tidigare från mailkonversationen:
  14. S

    Eurobonus julkalender 2025

    Tror att det är många som kommer att få problem med lucka 23 (dubbla poängen). Mailade supporten för någon vecka sedan. Detta då trots att jag anmälde mig den 23e, på datorn. Med skärmdump där det står "Signed-up" på luckan när jag öppnade den igen, samt även skärmdump på själva bekräftelsesidan.
  15. S

    SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

    Och idag kom bonus- och nivåpoäng för tio steg. Daterade till igår. Äntligen medveten, igen!
  16. S

    SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

    Mycket medvetet av dig! :)
  17. S

    SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

    Idag trillade det in steg (och bonuspoäng) för mig, för flyg 22 november. Ingen kontakt med support.
  18. S

    SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

    Någon som fått steg och/eller poäng för biofuel efter "senaste körningen(?)" den 21 november?
  19. S

    Eurobonus Diamond-event 5/10/17 november (Oslo, Köpenhamn, Stockholm)

    Viktigt att behålla fokus! smör > inlogg! Skämt åt sidan – om möjlighet finns, fråga gärna om 2-4-1, och om man planerar att återinföra möjligheten att använda två kuponger i en och samma bokning. Diamantförmån?
Toppen