Kollade massa TK nu inför julledigheten, eftersom jag har en statuschallenge med dom. OTP var bra att utgå ifrån prismässigt, och dom kör A330 därifrån. Billigt flyga Wizz dit som positionering. Och Hanoi enkel som retur fans billigt ett tag innan jag bestämde mig för att inte åka. I sommras...