Jag har också haft stor nytta av VIP statusen. Bra priser med fri frukost och bästa tillgängliga rum på hotellet. 15% rabatt på maten är också ett stort plus. Enda minus är väl att poängintjäningen är närmast obefintlig.
18 nätter är väl minst 10 fler än vad jag bott utan status. Sen inte helt...