Nyss hemkommen från Mallorca och planerar nästa resa dit i juni 2021. Hus, hotell och flyg bokat, allt avbokningsbart. Inte mycket turister alls där nu, de är oerhört märkta av konsekvenserna från pandemien.
Jag har bott i Puerto de Mogan och”Harrys apartment”. Helt ok 3-rummare med balkong, diskmaskin och kök. Poolen lite eftersatt på taket kanske. Mycket prisvärt boende. Vi vandrade en del och tyckte det var ett bra läge på detta ställe.
Det där har jag också tänkt på. Har en resa i PLUS som är bokades innan pandemin. Jag käkar väl min frulle på Pontus och skickar kvittot till SAS så får dom stå för det eftersom varken lounge eller frukost på planet ingår numera.
Har ett flyg till Mallis med SAS (i Plus om det spelar roll) i slutet av september för 2 personer. Har för mig att jag läst att man kan köpa en 3:e plats så att vi har hela raden för oss själva eller är jag ute och cyklar här? Loggade in på SAS men hittade inte där att jag kunde göra det. Någon...