Jag har fått min, Q64 modellen med 65". Riktigt bra bild tycker jag, men skall inte påstå att jag fördjupat mig så mycket ännu. Skulle ändå byta till hösten då den gamla var på väg att ge upp så dom 30000EB var ju bara en bonus :-)
Jag hade fått 2 mail med olika poäng på väg som jag inte riktigt kunde härleda till något inköp. Men när jag slog ihop dom så blev dom 30000 totalt vilket bör vara TVn från Samsung som köptes. Men varför dom delar upp poängen på olika belopp och olika dagar kan jag inte förstå.
Räknade efter och mitt snitt 2018 inkl alla kampanjer osv är knappa 10000p per natt. 36 nätter 345000 poäng.
5 nätter på Waterfront eller 3 veckor på Batam, Bara att välja :-)
Radisson Blu Waterfront
Bokat: Standard
Erhöll: Businessclass, välkomstmeddelande samt ett fat med frukt/godis. Plus att hon tog bort ölen från minibarsnotan när jag checkade ut :-)
Status: Platinum
Modell 3 är ju tyvärr inte speciellt snygg. Gjorde jämförelse med våran förmånsbilsvariant och Performance är dyrare än Modell S 100D. LongRange däremot ca 3000 billigare per månad.
5 nätter avklarade dom senaste veckorna på Royal Viking resp Waterfront. Bokat billigaste flexibla rummet hela tiden och fått BusinessClass alla gånger. Waterfront dock varit bättre på att ge en Välkommen känsla.
RRP