Sökresultat

  1. O

    Vad jobbar ni med? (Presentation av medlemmar)

    Goddagens, Ny medlem och då får man väl försöka presentera sig. Är en bit över 30, bor i Gbg och jobbar på en statlig myndighet, just nu som användarexpert i ett större projekt. Pluggar Programvaruteknik(datavetenskap) vid sidan om jobbet och håller på att avsluta andra året, bara ett år kvar...
Toppen