Utifall nån är nyfiken...
Testade precis uppgradering i gate CPH-IAD, från Go till Plus.
4000DKK eller 25K poäng ville de ha.
Sa nej tack men fick en omplacering till vad som förhoppningsvis blir en singelplats då det är många lediga stolar i skrivande stund.