En helt annan fråga, är det någon som vet om man även sänkt intjäningen för flygbiljetter hos SAS till 10 poäng per 100 SEK på det gamla betalkortet? Har än så länge bara haft andra köp men eftersom det varit en viktig källa till poäng för mig så är jag nyfiken.