Sökresultat

  1. Lagerman

    Visum för inresa till Zansibar

    Hur löste du betalningen tillslut? Jag har försökt hela dagen idag med olika webläsare etc. men utan framgång.... När jag gjorde samma resa förra året var detta inget bekymmer öht..
  2. Lagerman

    Jakten på Team 15 - Jorden runt på 10dagar

    10 dagar var fasen en väl-spänd båge! :cool: Blir kul att följa!
  3. Lagerman

    Bästa sittplatsen i business class på SAS Airbus A330?

    För mig är 2 A respektive H favoriterna. Är de tagna så andra jämna radnummer A eller H. Tycker dessa platser har absolut bäst privacy då sidobordet är mellan dig och gången.
  4. Lagerman

    Erfarenheter som nybörjare med Senator

    Nu rasslar det på här. Uppgraderad även på dagens hemresa med LH804 FRA-ARN Från 10C till 1C. Bokad som economy classic
  5. Lagerman

    Erfarenheter som nybörjare med Senator

    Precis fått min första upgrade sedan matchningen till SEN. Mitt sjätte och sista ben i challengen på dagens LH801 ARN-FRA. Det var på tiden [emoji3526] givet alla andras upgrades man läst om här i tråden….
  6. Lagerman

    Resor med öl

    På jobbresa i Colorado Springs så hann jag med ett litet stopp på Colorado Brewing Company. IPAn var magisk. Även stouten!
  7. Lagerman

    En klassisk BC Fika - Inget annat trams!

    Älskar detta! En BC fika-rapport tackar man inte nej till när man är tonåringsskjutsare på fredagskvällen. Kudos till @jerixon som tog sig ända till inlägg 20 innan första promilleosande lilla felstavningen kom! ;):cool:
  8. Lagerman

    Nivåpoäng, lista baseras på enkel eller R/T?

    Listan avser enkelresa. Så T&R ger 18000
  9. Lagerman

    XL-seats / Exit-row på short-haul gratis för Senator?

    Jag löste problemet genom att gå in på bokningen. Ta bort FFP nummer. Spara. Gå sedan in på bokningen igen och lägg till FFP nummer så ska det funka.
  10. Lagerman

    Dining by AMEX för Platinum

    Instämmer. Blev en bokning i mitten av månaden. Bra helgtillgänglighet också
  11. Lagerman

    Vilket Hiltonhotell rekommenderas i Shanghai för en förstagångsbesökare?

    Snyggt. "Not so shabby for 1700 SEK"! ;):cool:
  12. Lagerman

    Vilket Hiltonhotell rekommenderas i Shanghai för en förstagångsbesökare?

    Kempinskihotellen I Kina tycker jag håller övervägande hög kvalitet. Kan absolut också vara bra alternativ. Hade jag besökt Shanghai som turist hade jag nog tyckt att Hongqiao hade varit lite ”offside” men det beror ju helt på vad man vill göra/uppleva.
  13. Lagerman

    Vilket Hiltonhotell rekommenderas i Shanghai för en förstagångsbesökare?

    Jag har bott en hel del på Conrad. Dock ej på Sukhotai. Conrad har ett antal fördelar kontra andra Shanghaihotell tycker jag. Läget är idealiskt med närheten till både Nanjing roads shoppingkvarter, People Square Metrostation (tänk T-Centralen) samt rejält utbud av både finare restauranger och...
  14. Lagerman

    Businessclass.se loungen 2024

    Hej från Aurora på ARN T2. Dagen till ära bjuds det på kebab samt fried chicken på buffe´n. Inte lätt för en "dietare".... :p
  15. Lagerman

    Koktid ägg på hotell

    Detta är väl Hilton vid Helsingfors flygplats? Trot dom kör motsvarande lösning forfarande
  16. Lagerman

    Sydney-utflykt med jorden runt-retur [semi-live]

    En stadig rackare dessutom. Som sagt, klassisk BC-fika :cool:
  17. Lagerman

    Sydney-utflykt med jorden runt-retur [semi-live]

    Detta ska bli otroligt spännande att följa. En RTW i sann (klassisk) BC anda!!:)
  18. Lagerman

    Businessclass.se loungen 2024

    Hej från ”grottan” på WAW där några glas Champagne inmundigats. Snart hemåt mot ARN
  19. Lagerman

    Vad serveras i SAS Loungen idag?

    Köttbullar med mos på OSL denna afton
  20. Lagerman

    Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

    Precis. Har två hyfsat långa layovers på WAW så vill inte vara utan bunkerloungen med franskt fika
Toppen