Nu har jag åkt jojo mellan level 3 och 5 under några dagar. Först mejl om nedgradering. Sedan ny matchning, upp till level 5 igen. Nån dag senare nytt mejl om nedgradering. Jag är LTG, så förstår inte varför de inte bara låser mig på level 5 sålänge sammarbetet varar. Kass SKIT och Scandic!
Utgå ifrån att det inte är nivågrundande. Det är ändå SEB vi har att göra med. Wallenberg är nya Kamprad. Kan man snåla in tio öre på varje kund har man vunnit, även om kunden inte är nöjd [emoji6]
Lösningen borde väl vara att fler av städerna i norra Sverige får direktflyg till CPH, så att färre behöver flyga tex UME-ARN-CPH-XX. Och även återstart av CPH-LPI såklart.
Lite spännande video bakom kulisserna hur Nomadic organiserade förflyttning av alla Sprits plan efter konkursen, till förvaring åt leasingbolag och banker.
Scandic har inte riktigt fått till det här med vad som sker när medlemsåret på Friends är slut för oss som är LTG. Fick mejl om att jag halkat ner till level 3. Gjorde ny matchning på SAS webb och i Scandic-appen står det nu att jag är level 5 igen. Finns utrymme för förbättring.