Oki tack för svar, uppskattas Har betalat 100% flyg, hotell och hyrbil med elitekortet så då är det Mao onödigt med försäkringen från sixt. Skall dubbelkolla och försöka avboka hyrbilen och hyra på nytt så slipper man betala typ 3500kr i onödan. Annars får det bli läropengar