Sökresultat

  1. malmokalle

    På kryss med MSC Meraviglia i Karibien

    Vi har åkt RCCL tre gånger och dom kan absolut mäta sig med MSC, vi var helnöjda alla gångerna. Men nu var Yacht Club en alldeles speciell upplevelse som gav denna kryssning en extra poäng!
  2. malmokalle

    På kryss med MSC Meraviglia i Karibien

    Trevligt, fanns för övrigt inte så mycket svenskar på båten. Två veckor låter härligt!
  3. malmokalle

    På kryss med MSC Meraviglia i Karibien

    Verkligen tråkigt! Såg en video idag på You Tube där lokalbefolkningen protesterade kraftfullt för att man lät passagerarna gå av i Cozumel.
  4. malmokalle

    På kryss med MSC Meraviglia i Karibien

    Maten var överlag mycket bra, men även en del mindre missar. Blev inte så mycket room-service, någon sängfösare på balkongen, det fanns alldeles för mycket andra ställe att utforska!
  5. malmokalle

    På kryss med MSC Meraviglia i Karibien

    Helt rätt, fri fika är värt sitt pris!:)
  6. malmokalle

    På kryss med MSC Meraviglia i Karibien

    Kostade något över 40k för två! Flyg 140K EB points i C. CPH-MIA och hem CUN-IST-CPH, allt med Amex 2-4-1
  7. malmokalle

    På kryss med MSC Meraviglia i Karibien

    På kryss med MSC Meraviglia i Karibien Dags för en kryssning på årets vinterresa. Vi har åkt Royal Caribbean tre gånger tidigare och bara haft fina upplevelser. I år så var det dags att prova ett nytt rederi – MSC Cruises. Resan gick den här gången till Miami, sedan kryssning i en vecka och...
  8. malmokalle

    Hälsningar från luften!!

    Enligt "kocken" som hoppar omrkring här så serveras lunch/middag två timmar innan landning på IST, d.v.s. 10h efter departure. :eek:
  9. malmokalle

    Hälsningar från luften!!

    Hälsningar från TK181 från CUN. Departure 10.10. Frukost kl. 11.20. Nu har man börjat att bädda, delat ut vattenflaskor och släckt ner kabinen. HALLÅ Turkish, frukost äter man på morgonen och sover gör man på natten! Beställde precis in lite fika!:rolleyes:
  10. malmokalle

    [Live] SAS historiska flygning med första A350n till Chicago

    Så har vi mer personligt namn på SKIT personal - WiFi-Piké. Alldeles strålande:rolleyes:
  11. malmokalle

    Recension: Tui Premium Class 787

    TUI PremiumClass till BKK, plats så det räcker...…...
  12. malmokalle

    SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

    Tack, men har testat med båda.
  13. malmokalle

    SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

    Går ej att logga in på SAS när man är inloggad på COOP och skall föra över poängen. Fel användarnamn eller lösenord. Inloggning på SAS.se fungerar. Någon med samma problem?
  14. malmokalle

    Eurobonus Everyday lanserat

    Har registrerat två Amex Elite, mitt och fruns extrakort, det fungerade utan problem. Mitt nya Amex Blue fungerar också men min frus extrakort godkänns inte. Några tips? Vilken kundtjänst hanterar detta, någon som vet?
  15. malmokalle

    CIP Lounge Istanbul och deras SUITS.

    Who can benefit from Turkish Airlines Lounge Miles&Smiles? All passengers flying in Business Class Turkish Airlines Economy Class passengers who are Miles&Smiles Elite, Elite Plus members with extra allowance of 1 guest or family members (partner and child/children) Turkish Airlines Economy...
  16. malmokalle

    Synpunkter på hotell i Miami ?

    Har tre nätter i Miami innan det är dags att borda för en kryssning. Finns det något trevligt område med restauranger inne i Miami? Har bokat ett lite tråkigt hotell norr om South Beach som jag gärna bokar av. Vi anländer MIA den 30 januari och alla hotellen på South Beach är fullbokade eller...
  17. malmokalle

    Eurobonus Everyday lanserat

    Så här svarar Loyalty solutions i den andra tråden!
  18. malmokalle

    Så här reserverar du plats på Turkish Airlines vid awardbokning

    Mina bokningar - SAS Fast jag kan nog tycka att det är märkligt om det fungerar.
Toppen