Sökresultat

  1. infosky

    SAS - An evening of conversation -EBD+

    Intressant tanke om man vill skapa mervärde för EBD att då få förtur till awards eller flera platser och få en Diamond lounge.
  2. infosky

    Jämförelse Platinum & Exklusiva kort

    Du kan köpa tillgång till SAS lounge men inte till SAS Gold Lounge (som är den bättre). En fördel med Amex Elite är att du direkt blir Eurobonus Silver och med ett par flygningar till får du Gold som ger dig fast track och lounge (båda) när du reser med SAS/SkyTeam oavsett biljetter.
  3. infosky

    Min strategi för Eurobonus?

    Ja förmånerna uppdaterad när du blir silver, gold etc. Kan vara värt att kika på SAS conscious traveler som ger 5k statuspoäng om du åker på biobiljetter och/eller lägger till biobränsle tex.
  4. infosky

    SAS Avslutar linjen till Shanghai 8:e November

    Klipp från sista PVG-CPH resan:
  5. infosky

    SAS Webshopping

    Ja det går fint, men köper man på Zupergift/SAS är det bara i butik de kan användas. Har försökt och fått hjälp från chatten om man beställer på hemsidan även om det inte "ska gå".
  6. infosky

    Vilket bonusprogram ska man välja?

    Du kan inte skicka över poängen till Eurobonus, så antingen skapar du ett Miles & more-konto hos Lufthansa eller hos någon partner om du redan har konto där. Kan vara värt att skicka över poängen till Singapore Airlines eftersom SAS verkar göra något typ av samarbete med dem. Men det är mest en...
  7. infosky

    Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

    Snyggt!
  8. infosky

    Angående Amex-värvning

    Ser du poängen i Amex-appen? Då överförs det vid den vanliga Eurobonus-sweepet till SAS.
  9. infosky

    Hurtigt igennem sikkerhedskontrollen i København

    Hoppas att det kommer till SAS Fast Track snart då det är väldigt smidigt på ARN, även om företaget som levererar utrustningen är svartlistat av USA… https://www.svt.se/nyheter/utrikes/kinesiskt-bolag-tar-over-sakerhetskontrollen-pa-arlanda
  10. infosky

    SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2024)

    Nej, billigare blir det inte utan man slösar en extra voucher. Du bokar för en person 100k poäng, med voucher 50k eller två personer 100k.
  11. infosky

    SAS utökar med ny lounge på Arlanda i början av 2025! :)

    Från samma källa: Fråga: Den nya loungen i F-piren på Arlanda – kommer den att ersätta den befintliga loungen, eller blir det ytterligare en lounge utöver den gamla? Aaron: Den nya loungen i F-piren är ett tillägg och inte en ersättning. Vi behåller den befintliga loungen så att resenärer får...
  12. infosky

    Betala räkningar med kreditkortet

    Ja stämmer!
  13. infosky

    Betala räkningar med kreditkortet

    Ja de testar just nu, men det funkar med Amex men du behöver ha abonnemanget för 96kr/mån.
  14. infosky

    Betala räkningar med kreditkortet

    Det finns bara en till som tar Amex: https://billkill.no/sv/get-started
  15. infosky

    American express och walley?

    Ja den ser svår ut, men du borde kunna köpa ett presentkort på tex ICA och lösa in det sen? https://itorsby.se/presentkort/kop-presentkort/
  16. infosky

    American express och walley?

    Walley stödjer Amex men nästan ingen butik har det inlagt. Vilken butik vill du handla ifrån?
  17. infosky

    SAS Mastercard poängfest 25-27 oktober 2024

    Numera brukar det också dyka upp i SAS appen på startsidan, kollat där?
  18. infosky

    SAS Mastercard poängfest 25-27 oktober 2024

    Varför då, ni borde få lönen som alla som får den 25e? :)
  19. infosky

    Star Alliancelounger på Arlanda och Kastrup efter SAS lämnar Star Alliance?

    Nej det är bara Lufthansa som ger access till SAS Lounge/Gold om man är flyger Business/Senator.
  20. infosky

    Nästa SAS Mastercard dubbelpoängshelg?

    Antagligen en i slutet på oktober och en Black week 27-29/11? :)
Toppen