Sökresultat

  1. B

    Från 6e februari 2024 får man inga poäng längre med SAS Mastercard via Curve

    Instämmer och inte bara det. Folk ”skriker” ut när vissa awardplatser öppnas. Exempelvis CPH-HND/BKK med SAS. Inte undra på att det blivit dålig tillgänglighet. Dags för ett PM till den där Fritz snart. Den där gruppen förstör mer än vad den gör nytta.
  2. B

    Från 6e februari 2024 får man inga poäng längre med SAS Mastercard via Curve

    Det har tyvärr blivit för hög inflation på facebook-grupper m.m.
  3. B

    Från 6e februari 2024 får man inga poäng längre med SAS Mastercard via Curve

    Onödigt att inte klippa nu och ta risk för avgift för ingenting.
  4. B

    Från 6e februari 2024 får man inga poäng längre med SAS Mastercard via Curve

    Rättelse i detta fall: slut på det roliga med omedelbar verkan
  5. B

    dubbla poäng från 24 till 26 november 2023 på alla köp med ditt SAS EuroBonus

    Grattis Amex! Bra tajmat med avgiftshöjningarna. Curve Metal och SAS MC Premium åker i soptunnan. Dags att göra GBIT nu så att det inte glöms innan 6 feb. Skrällgissning på en dubbelmackahelg 9-11 feb?
  6. B

    Seychellerna, en reserapport inkl. reseplanering (Maj 2022)

    Vågorna varierar. Vet inte om bokningsklass påverkar också. När vi anlände reste vi i business med färjan till Praslin i början av april, tvärlugnt. Sen i slutet av april reste vi eco från La digue och då vart hela eco sjösjuka. Folk sprang på toa kors och tvärs och spydde. Jag och kärringen...
  7. B

    Från 14e Mars 2024 höjs avgiften för Amex Elite & Premium

    Kommer också säga upp efter nästa intjänade voucher om inget ändras.
  8. B

    Från 14e Mars 2024 höjs avgiften för Amex Elite & Premium

    Och hur vet du det?
  9. B

    Från 14e Mars 2024 höjs avgiften för Amex Elite & Premium

    Undrar om höjningarna är inbakad i en plan om att implementera 2-4-1 i Flying Blue programmet i vår. Ta med sig kärringen till PPT är inte kattskit. Man ska inte ropa hej innan vi har mer fakta.
  10. B

    Tänkte köpa Apple watch S9 och undrar vilken alternativ är bäst för maximal poängintjäning för mitt köp?

    Jag beställde en s9 via Eurobonus-shopen - Elgiganten presentkort, för någon månad sen. Då använde jag curve för att dubbeldippa mot poänghelgen nu. Blev en hel del poäng faktiskt.
  11. B

    SAS nya hemsida

    Instämmer med föregående talare. Strul strul strul
  12. B

    Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

    Såg den tidigare idag och den rök fort
  13. B

    Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

    Dålig tillgänglighet overall på senaste från FRA och MUC
  14. B

    SAS köps av KLM/Air France med avsikt att lämna Star Alliance för Skyteam

    L Tvek att man dumpar Eurobonus faktiskt, men vad vet jag.
  15. B

    SAS köps av KLM/Air France med avsikt att lämna Star Alliance för Skyteam

    Tycker det ska bli mest intressant att se hur AMEX kommer att reagera på detta. 2-4-1 är guld värt.
  16. B

    SAS köps av KLM/Air France med avsikt att lämna Star Alliance för Skyteam

    Otroligt mycket negativitet i detta forum. Tråkigt att se.
  17. B

    SAS köps av KLM/Air France med avsikt att lämna Star Alliance för Skyteam

    Finns positiva rutter vi glömmer. Jag drömmer om CDG-PPT i bizz
  18. B

    SAS köps av KLM/Air France med avsikt att lämna Star Alliance för Skyteam

    Kommer bli en shit show hos kundservice framöver
Toppen