Jag är också en som föredrar dagflyg om jag inte flyger Biz, sover så förbannat dåligt på flygen (oftast inte alls) och det är en riktig pina att sitta där i stolen när man är trött och försöka vrida och vända på sig. Du borde ju hinna med ett byte t.ex. i Amsterdam om du tar ett morgonflyg till...