Liverpooolarn
Medlem
Nån som har bytt till detta kort och kan dela med sig om fördelar och nackdelar.
Något specifikt du undrar över, eller som du inte riktigt är säker på?Nån som har bytt till detta kort och kan dela med sig om fördelar och nackdelar.
Ja det har blivit hopplöst att boka EB. Ska vara lättare lättare att boka för Amex MR/Avios. Priset för enklare bokning är att du behöver spendera lite mer.Har Amex Premium nu men det är svårt att hitta bonusresor som passar.
Blivit bra mycket sämre känns det som.
Låter som en bra kampanj tycker jagNu finns det en kampanj (som gäller till 15 september) om man blir inbjuden som ger 1.200.000 Amex-poäng
Få Amex-poäng värda t.ex. 41.379 EuroBonus Bonuspoäng/60.000 Avios.
Det måste väl vara en väldigt bra kampanj med tanke på månadsavgiften som är 100kr?
Funderar på att hoppa på den och sen värva min fru. Måste bara vänta några veckor då jag sa upp mitt senaste kort i mitten på augusti 2025.
Eller finns det något bättre erbjudande nu?
Gäller inte dig med Platinum. Man kan sedan något år tillbaka inte bjuda in till kort på ”lägre” nivå. Dvs Platinum kan ej bjuda in till Gold men Gold kan bjuda in till både Gold och Platinum.Jag har Platinum men kan inte se någonstans denna kampanj. Kan inte ens se att man kan bjuda in till Gold rewards. Missar jag något? Tips/länk?