Ah, och här sitter jag och krånglar med Google flights och ITA Matrix...SAS hemsida?
Sök resa, skrolla ner till de minst direkta resorna.
Business Flex var cirka 350kr dyrare per håll, så kan ge ganska bra utbetalning i nivåpoäng för 6700kr
Ibland är det enkla svårtAh, och här sitter jag och krånglar med Google flights och ITA Matrix...
Ja och nej. Ja, det är lika poäng för prisvärda business biljetter och det är bara där man kan hitta över 1p/kr. Nej, A-klass är fortfarande billigaste i business.Bokningsklassen är väl inte så viktig numera? Är väl snarare vilken fare family biljetten tillhör.
Hur många poäng behöver du?Någon som har ett bra tips på Points run under vecka 32? Stannar gärna någonstans några dagar så det gör inget om det är ett rimligt sommarresmål.
Från Arlanda.
Budget kanske 4-6 tkr för flyg.
Oklart, det är inte akut så en lagom tur i förebyggande syfte. Sista året innan LTG.Hur många poäng behöver du?
Nytt verktyg som borde kunna hjälpa dig.
Verktyg för att hitta bäst ROI på SAS Revenue
Hojta till om någon vill testa ett nytt verktyg för att hitta revenue-biljetter inom SAS. Fokus på best ROI på baspoäng samt segment runs. Går att browsa individuella biljetter eller dagsturer. Tyvärr är biljetter kanske rätt dyra just nu, så inte superhög ROI. När jag åkte till BLQ var...www.businessclass.com
Varför ser jag inte hur många poäng denna resa genererar? Visa bifogad bild 176575