Riktigt varmt på TLL idag. Portabla AC i Tax-Freebutiken och extra fläktar överallt i loungen. Tur att kylen är välfylld och riktigt kall. Visa bifogad bild 176153
Late Lounge hos La Girafe.
Vilken höjdare, personal som är vana att jobba inom restaurang. Ett kök som även lagar annan mat. Personal som ännu inte blivit för hårt hållen, så det är väl kontraproduktivt att berätta. Men när något är bättre än förväntat vill man ju ge beröm.
Supertrevlig service. Där uppe i loungen finns det köttbullar och pannkakor för de små. Här erbjöds det även crispy chicken och hamburgare.
Medans jag skrev detta, slog sig ett sällskap om tre ned bredvid. Alla ville ha Husets Vita, servitören svarar -Jag ställer fram en flaska. Snyggt att läsa av energin och sällskapet.
Ny upptäckt idag.
SAS E-piren och F-piren har inte samma mat. F-piren hade korvstroganoff med ris medans E-piren hade lax/potatisrör och kycklingcurrypasta, men därtill även burgare.
Mjukglass i SAS-loungen (ARN T5E) - en säsongsfavorit. Står ”till höger”, i gamla icke-Gold-delen. Annan maskin än förra året, om jag har minnet med mig. Visa bifogad bild 176090
Påminner om detta inlägg från en icke nämnd Facebook grupp, det är synd att barn inte är lika värda för sas beroende åå när deras flyg går... Visa bifogad bild 176167
Mitt inlägg 11:49 i onsdags skrev jag i realtid alldeles bredvid maskinen, så jag tog min glass c:a 11:47. Min flight gick 12:25 från E-piren. Så jag hade uppenbarligen mer tur än jag var medveten om.