Kul att bra blivit bättre! Men var det SAS eller Pontus?Jag tycker nivån på frukosten har höjts ännu ett snäpp på sistone? Jag har inte ätit så god frukost på en SAS lounge som morgonens frukost.
Kan har fel, men inredning ser ut som Pontus sist jag var där. Smörgåser vid bardisken, sedan ett högt runt bord i några nivåer med yoghurt och liknande.Kul att bra blivit bättre! Men var det SAS eller Pontus?
Pontus/AMEX. Vart några gliringar i denna tråd om att frukosten är tråkig, SAS har bättre etc så jag jag gjorde min egna jämförelse.Kul att bra blivit bättre! Men var det SAS eller Pontus?
Måste väl vara samma som för Klarna? Klarnas meny:Kan någon dela menyn för La Giraff Late Lounge?
Eller är det samma som där uppe?
Om en vecka skall jag vara på ARN 17.30-21.00 och då man inte får besöka både Pontus och La Giraff på samma dag uppstår nu dilemmat.
Pontus + SAS eller SAS + La Giraff
Därav frågan om vad som serveras på La Giraff då jag inte finner någon info om detta på hemsidan.
Är väl bara att be om att få se menyn innan di går in och sen välja. Menyn kan ha ändrats om en veckaKan någon dela menyn för La Giraff Late Lounge?
Om en vecka skall jag vara på ARN 17.30-21.00 och då man inte får besöka både Pontus och La Giraff på samma dag uppstår nu dilemmat.
Därav frågan om vad som serveras på La Giraff då jag inte finner någon info om detta på hemsidan.
Kan någon dela menyn för La Giraff Late Lounge?