Senaste nytt

Eurobonus Conscious Traveller blir ChangeMakers

Kollade igenom om jag hade några framtida resor utan bio-bränsle och noterade att de tagit bort bonusen med poäng-per-block som köps. Så sent som sista maj pushade de för att det gav 500 poäng per 100kr block, nu är det också borta. De stramar åt förmånerna kring BIO...

I maj:
Visa bifogad bild 175710

I dag:
Visa bifogad bild 175711

Fast det betyder väl inte att det är borta bara för att de inte skriver ut/pushar för det?

Kollade igenom om jag hade några framtida resor utan bio-bränsle och noterade att de tagit bort bonusen med poäng-per-block som köps. Så sent som sista maj pushade de för att det gav 500 poäng per 100kr block, nu är det också borta. De stramar åt förmånerna kring BIO...

I maj:
Visa bifogad bild 175710

I dag:
Visa bifogad bild 175711

Jag köpte till SAF för 100 SEK i lördags på en resa och fick 500 poäng igår (5 dagar efter resan).
Så än så länge får man i alla fall poäng även fast det inte står på SAS hemsida.

Opt out från måltid på en resa - är det per passagerare i bokningen och per flight? Eller vad gäller? Jag vill gärna inte göra familjen mat/snacks-lösa för att jag vill ha något/några steg till changemakers..

Hur snart kan man förvänta sig registrerade steg innan man behöver börja jaga SAS?
Flög ut 25 juni (och flyger hem på tisdag) och hade en ben ut där jag köpt till SAF och avstod mat. Inget registrerat ännu.

Toppen