Senaste nytt

SAS firar 80 år 2026!

@Tobbe.O är du säker på att det inte är en intern länk du delat för SAS-anställda? Hela sajten och upplägget ser väldigt intern ut (min arbetsgivares interna merch-site ser likadan ut). Misstänker även att priserna är ex moms.

@Tobbe.O är du säker på att det inte är en intern länk du delat för SAS-anställda? Hela sajten och upplägget ser väldigt intern ut (min arbetsgivares interna merch-site ser likadan ut). Misstänker även att priserna är ex moms.

Den sidan fanns tillgänglig i SAS egna hemsida som "SAS 80 Years Shop" eller något i den stilen, men inte längre konstigt nog. Har beställt lite grejer därifrån iallafall.

Som föregående talare skriver. Länken fanns på SAS hemsida längst ner. Nu länkas man till SAS Eurobonus shop när du trycker på länken.

Man kanske ska vara försiktig med att dela sånt här, så det inte försvinner tänker jag.

De har ju uppenbarligen haft den på hemsidan men eftersom den inte finns på hemsidan längre ska man ju anse det som att de inte vill att man ska handla där längre utav nån anledning. Förhoppningsvis kommer något mer officiellt i framtiden.

Toppen