Dreamliner
Medlem
Old fashion är alltid bra.
Udsteder Mikkeler stadig "Frequent Flyer Card" - vistnok med 10% rabat paa regningen?Hälsningar från 'Mikkeler-loungen' på Kastrup. Bra alternativ när man flyger med rödnosen.![]()
Bra fråga... Det hade jag helt glömt. Någon annan kanske har aktuell uppgift?Udsteder Mikkeler stadig "Frequent Flyer Card" - vistnok med 10% rabat paa regningen?
Schhh… svär inte i kyrkan. Conrad Hong Kong är gud..Dag två från ett regnigt Hong Kong men loungen på Conrad är ok. Men inte samma klass som dom andra Conrad jag bott på.
Om det fick en makeover så…..Schhh… svär inte i kyrkan. Conrad Hong Kong är gud..