Brandten
Medlem
...ändrat mitt inlägg (Bockholmengruppen).Vad är det för restaurang? Låter dom eurobonus everyday om du frågar mig.
...ändrat mitt inlägg (Bockholmengruppen).Vad är det för restaurang? Låter dom eurobonus everyday om du frågar mig.
Gäller väl inte Platinum över huvud taget då Platinum inte är kopplat till Eurobonus?Ska väl kanske egentligen vara en egen tråd då det inte specifikt gäller Platinum vad jag kan läsa mig till.
Fick detta på mail iallafall.
ÄT - DRICK - RES!
Ju mer desto längre…
Sedan den 1:a maj har vi inlett ett samarbete med SAS eurobonus vilket vi är superglada för. Det innebär att när ni betalar notan med ett kort kopplat till Eurobonus så kommer det att landa ett gäng poäng på ert SAS konto (50 poäng/100 kr)
Lite längre fram kommer ni också att kunna spendera era poäng på våra krogar - vi återkommer när det blir dags.
Som sagt - ÄT - DRICK - RES!
//Peder, Mathias & Tiel
Bockholmengruppen
Ö17
Spanjorskan
Paraden
Brasserie Hötorget
Hornsgatan
Bockholmen
Nybrogatan 38
Meatballs
lets pray för att de hämtar upp inom en 8 mils radie. Det skulle lösa det återkommande klagomålet att det är för dyrt att åka med UL, SL och SJ till de listade Stockholms krogarna.bara gäller inom stockholmsområdet![]()
Kan du regga ditt konto i Amex Experiences-appen, det är genom den appen du scannar QR-koden på restaurangen och reggar besöket. Du bör även kunna använda ditt Platinum redan via apple pay om du har iPhone dvs.Jag signade upp på Platinum förra veckan och har redan fått upp nya kortet i appen, dock kommer det fysiska kortet om två veckor. Jag kan boka dining by amex denna veckan i appen, men kommer det bli problem på restaurangen när jag inte har det fysiska kortet utan bara appen? Jag kan betala med SAS amexkort men inte mitt platinum.
Nej man behöver inte ha med sig fysiskt kort. Det räcker att scanna qr-kod när man kommer och betala med amex när man går.Jag signade upp på Platinum förra veckan och har redan fått upp nya kortet i appen, dock kommer det fysiska kortet om två veckor. Jag kan boka dining by amex denna veckan i appen, men kommer det bli problem på restaurangen när jag inte har det fysiska kortet utan bara appen? Jag kan betala med SAS amexkort men inte mitt platinum.
De har aldrig kollat mig att man faktiskt betalar med Amex. Går ju att betala med vilket kort som helst om man vill/behöver.Nej man behöver inte ha med sig fysiskt kort. Det räcker att scanna qr-kod när man kommer och betala med amex när man går.
Du kan lägga till kortet i Apple Pay direkt från appen.