Senaste nytt

Family Day with SAS Eurobonus 23/5

Brandten

Medlem
Vilket fantastiskt anordnat event i Äventyrsbanan!

God mat, trevlig personal, tipspromenad och höghöjdsbana.
 

Attachments

  • 20260523_104951.jpg
    20260523_104951.jpg
    {memory} MB · Visningar: 281
  • 20260523_105217.jpg
    20260523_105217.jpg
    {memory} MB · Visningar: 271
  • 20260523_105235.jpg
    20260523_105235.jpg
    {memory} MB · Visningar: 289
  • 20260523_105600.jpg
    20260523_105600.jpg
    {memory} MB · Visningar: 269
  • 20260523_105605.jpg
    20260523_105605.jpg
    {memory} MB · Visningar: 287
  • 20260523_110213.jpg
    20260523_110213.jpg
    {memory} MB · Visningar: 273
  • 20260523_110718.jpg
    20260523_110718.jpg
    {memory} MB · Visningar: 291
  • 20260523_110959.jpg
    20260523_110959.jpg
    {memory} MB · Visningar: 272
  • 20260523_111205.jpg
    20260523_111205.jpg
    {memory} MB · Visningar: 277
  • 20260523_111758.jpg
    20260523_111758.jpg
    {memory} MB · Visningar: 244
  • 20260523_110537.jpg
    20260523_110537.jpg
    {memory} MB · Visningar: 236
  • 20260523_111534.jpg
    20260523_111534.jpg
    {memory} MB · Visningar: 209
  • 20260523_111806.jpg
    20260523_111806.jpg
    {memory} MB · Visningar: 219
  • 20260523_112129.jpg
    20260523_112129.jpg
    {memory} MB · Visningar: 210
  • 20260523_112259.jpg
    20260523_112259.jpg
    {memory} MB · Visningar: 220
  • 20260523_112517.jpg
    20260523_112517.jpg
    {memory} MB · Visningar: 222
  • 20260523_112808.jpg
    20260523_112808.jpg
    {memory} MB · Visningar: 219
  • 20260523_112956.jpg
    20260523_112956.jpg
    {memory} MB · Visningar: 208
  • 20260523_114013.jpg
    20260523_114013.jpg
    {memory} MB · Visningar: 231
Kul att SAS gör såna här "happenings" lite då och då. Var själv på en Halmstadinspirerad grej i höstas - gissar att status och närhet till HAD hade något att göra med inbjudan. Vi fick varsin Tapster-ring med oss hem. Frugan blev glad men min ligger i en byrålåda och inväntar på att Amex ev. kommer att börja fungera i det nätverket. Önsketänkande så klart :rolleyes:
 
Toppen