Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

Har RSG starlink? Om det levererades i december går det ju att tycka att den är uppgraderad, men det står standard wifi på biljetten.

Då har SE-RSH fått luft under vingarna och premiären går till Tokyo! :)

Screenshot_20260512_180528_Flightradar24.jpg

Någon som vet mer om vad som hände med SE-RSH? Jag läste i annat forum att en i besättningen fick medicinska problem i Tokyo, så att de flög till Ankara på två piloter och att en ny crew mötte upp där och flög sista biten. Men RSH står också kvar på CPH fortfarande.

Någon som vet mer om vad som hände med SE-RSH? Jag läste i annat forum att en i besättningen fick medicinska problem i Tokyo, så att de flög till Ankara på två piloter och att en ny crew mötte upp där och flög sista biten. Men RSH står också kvar på CPH fortfarande.
Någon som var på planet skrev att dom fick höra att piloterna inte hade tillräckligt med flygtid kvar efter försening från Tokyo. Kanske var kombination av medical emergency i HND.

Ikväll är SE-RSH åter planerad i trafik :) Flyger till Seoul - SK987.

Toppen