Senaste nytt

SAS + Get your guide = Eurobonus poäng!

Dubbla poäng med Get your guide när du bokar mellan 17 - 30 mars! :)

Screenshot_20260317_134201_Samsung Internet.jpg

• Gilla
Reactions: Gus
Ingen som beklagat sig över uteblivna poäng på flera månader, betyder det att det fungerar bra med att få poäng?
Jag gjorde två bokningar för 5 veckor sedan, då det var dubbla poäng, men har inte fått någon enda poäng.

Ingen som beklagat sig över uteblivna poäng på flera månader, betyder det att det fungerar bra med att få poäng?
Jag gjorde två bokningar för 5 veckor sedan, då det var dubbla poäng, men har inte fått någon enda poäng.
Fungerade bra senast jag bokade i januari. Poängen har kommit in efter genomförd aktivitet. Det var dock inte dubbla poäng.

Funkar bra. Trodde jag inte hade fått poäng för en guidad tur i Vietnam i julas, men dessa hade kommit in samma dag som utflykten utan att jag märkte såg jag när jag scrollade tillbaka på EB-kontot.

Ytterligare 4 veckor har gått och jag har slutligen fått detta svar från getyourguide
Föga förvånande hänvisar SAS till getyourguide :rolleyes:

Thank you for reaching out to us about your missing EuroBonus points.

I sincerely apologize for any inconvenience this has caused. After looking into your case, I must kindly ask that you contact SAS directly regarding this matter. Because EuroBonus is managed exclusively by their team, we do not have the visibility or system access required to track or credit those points for you.

We appreciate your understanding, and please let us know if there is anything else we can assist you with.

--
Kind regards,
Genesis
GetYourGuide Care Team

Fortsättning, inte direkt förvånad

Vad märkligt att du får ett sådant svar från GetYourGuide.
Det är nämligen dem du måste kontakta om EuroBonus poäng inte har kommit in för ett köp du gjort.
Det står även på vår hemsida att du måste kontakta dem om du saknar poäng.
Vi har ingen insyn i inköp du har gjort eller inte, utan alla poäng vi krediterar till ditt konto är baserat på
information vi får från externa partner om att du är berättigad till poäng.
Vad vi behöver från GetYourGuide är inte att de lägger in poäng utan att de skickar underlag på att du är berättigad poäng.
Du kan be GetYourGuide kontakta oss internt om de behöver hjälp i processen. Jag får ursäkta att du blir skickad fram och tillbaka,
men vi har inget annat sätt att lösa detta för dig

suck

Hi ,

Thanks for getting back to us.

I'm really sorry to hear about your SAS Eurobonus loyalty cashback.

To help with this, I need a bit more information. Could you let us know if you are able to contact SAS Eurobunos for your cashback?

Furthermore, I can confirm that you are unable to use the SAS Eurobunos during your booking process. As a result, you have to coordinate with SAS Eurobunos for your cashback.

Sorry for the inconvenience and looking forward to your reply.

--
Kind regards,

GetYourGuide Care Team

Jag börjar lessna lite på det här :rolleyes: jag skickade getyourguides svar vidare till SAS och bad dem
assistera med rätt procedur.

Stay tuned

Toppen