Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Efter att nu provat de varianter av SAS plan i business som körs longhaul så skulle jag absolut inte tvekat på ett throne seat igen. Så skönt mycket utrymme för prylar, samt att det känns lite extra privat att sitta i en 1-1 konfiguration. Störigt att inte ett av dessa körs till DXB.

Efter att nu provat de varianter av SAS plan i business som körs longhaul så skulle jag absolut inte tvekat på ett throne seat igen. Så skönt mycket utrymme för prylar, samt att det känns lite extra privat att sitta i en 1-1 konfiguration. Störigt att inte ett av dessa körs till DXB.
Helt enig med dig, jag tycker tyvärr att det är lite trångt för fötterna när man ligger, föredrar rad 1 som är större utrymme för fötterna.

Alaskan erbjuder egen öl från Fremont och Starlink till alla ombord utan medlemskap.
20260503_123938.jpg

Hälsningar från seat 1C ombord på Delta flight DL247 från Keflavik till JFK. 29 år gammal Boeing 767-300ER. Gammal flygmaskin med gammal produkt, dock ren och fräsch kabin. Servicen som alltid med amerikanska flygbolag är väldigt hit and miss. På denna flygning till det sämre. Maten var i linje med förväntningarna, torr och tråkig lax. Allt serverades på samma bricka.

Värt att notera är att denna ”korta” Atlantflygning följer samma servicekoncept som inrikesflyg. Förhoppningsvis håller nästa flygning bättre standard.

Fyra timmar kvar innan landning i New York JFK.

Toppen