Senaste nytt

”Lounge on the go” med AMEX Platinum i Malmö, Göteborg & Luleå AirPort (4/2-31/12, 2019)

Kom till MMX idag och såg att Espresso House lagt ner. Ersatts av något liknade med ett namn jag inte kände igen, men de erbjuder inte lounge on the go.

Gick då in i amex-appen och ser att det står att både Visby, Malmö och Luleå har lagt ner. Så markant sämre Lounge on the go-utbud just nu.

Åker inte från MMX så ofta så vet inte hur länge det har varit såhär.

Kom till MMX idag och såg att Espresso House lagt ner. Ersatts av något liknade med ett namn jag inte kände igen, men de erbjuder inte lounge on the go.

Gick då in i amex-appen och ser att det står att både Visby, Malmö och Luleå har lagt ner. Så markant sämre Lounge on the go-utbud just nu.

Varit så här sedan 1-december, tyvärr. Malmö Airport känns verkligen på dekis

Läst rykten om att den nya aktören kommer att samarbeta med Klarna istället för Amex, åtminstone i Luleå. Kan dock inte svara för sanningshalten i detta.

Toppen