Var strong rope stängt pga event ? Håller med Cidery är kasst tyvärr. Strong Rope bättre. Ta en promenad till Other Half annars. Eller glid in på Sunnys på en ful öl och underbar stämning. Jag kanske kommer förbi om en stund om jag orkar.Red hook cidery. Magisk solnedgång. Inte lika magisk ölVisa bifogad bild 174295
Inget stängt vad vi såg. Har klarat av sound + frury, the finback och threes brewing innan. Bäst utsikt på strong ropeVar strong rope stängt pga event ? Håller med Cidery är kasst tyvärr. Strong Rope bättre. Ta en promenad till Other Half annars. Eller glid in på Sunnys på en ful öl och underbar stämning. Jag kanske kommer förbi om en stund om jag orkar.
Blev PTY i år på plats, lyckades köpa to go vid 4 tillfällen.
Vid Windsor kom vi dit ca 9:30 och missade första insläpp med ca 30 pers vilket resulterade i ca 2h extra kö på måndagen.
Det är mer eller mindre lika mycket folk på helger som veckodagar.
Senast jag gjorde detta var 2017 och då lite vip treatment då vi kände en av bryggarna. Nu får kan räkna med 3-5h kö, om man inte kommer väldigt sent och hoppas det finns dryck kvar.
Visa bifogad bild 174164
Visa bifogad bild 174165
Visa bifogad bild 174166
De där priserna är helt galna, troligtvis har de tagit hem dom själva i bagaget och säljer. Det är åtminstone inte någon officiell import. DDH är nog minst någon månad dessutom.Såg av en slump att Train Station Brewing i Knivsta säljer den äldre brorsan i två varianter just nu, om man skulle ha vägarna förbi Knivsta och samtidigt känner sig rik...
Visa bifogad bild 174437
När tjänsten tar mig till Visby så passar jag på att ta mig till vad Visby har att erbjuda.
hopshedbrewpub.se
Var där och käkade bbq buffe och testade öl förra hösten, riktigt bra!Kan rekommendera Hop shed för nästa Visbybesök om du inte redan testat det. Precis norr om stan men väl värt ett besök.
Hem - Hop Shed Brew Pub
EVENEMANG AKTIVITETER Hos oss kan du spela discgolf, boka privata evenemang eller delta i ölprovningar – alltid med fokus på gemenskap, upplevelser och god stämning. REVIEWShopshedbrewpub.se