Senaste nytt

Dagens bild

BTS i Bangkok, en ökänd dryckestillverkare skall tydligen lansera något odrickbart igen, hela tåget var målat i rosa även tågets utsida var nedkladdat med det tråkiga budskapet.
Jag har aldrig varit åksju i hela mitt liv, men idag kände jag uppkastad känsla, självklart steg jag vid nästa station och känslan försvann omg.
IMG_3016.jpeg
IMG_3013.jpeg

IMG_3012.jpeg

Organiserad o-organisation vid gate D4 i Kastrup idag. Ombordstigning på det timme sena flyget enligt grupper, men för att komma till gaten måste man igenom en en-persons dörr. Resultatet blir långsammare ombordstigning eftersom de som lyckats komma till gaten inte tillhör rätt grupp utan istället blockerar dörren för de som borde komma ombord.

1000054006.jpg

Bonusbild, 6 ändringar av gate på 2,5 timmar!
1000054007.png

Organiserad o-organisation vid gate D4 i Kastrup idag. Ombordstigning på det timme sena flyget enligt grupper, men för att komma till gaten måste man igenom en en-persons dörr. Resultatet blir långsammare ombordstigning eftersom de som lyckats komma till gaten inte tillhör rätt grupp utan istället blockerar dörren för de som borde komma ombord.

Visa bifogad bild 173722

Bonusbild, 6 ändringar av gate på 2,5 timmar!
Visa bifogad bild 173724
D4 är en stilstudie i dålig design....

Toppen