Jag fick det tillsammans med poängen för sista resan.
Andreas Ekman Medlem 2 Mars 2026 #492 JAM(1)777 skrev: Någon som gjort 10 enkelresor med SAS för att få 15000 level points, som vet när poängen trillar in efter sista resan? Klicka för att utvidga... Som tidigare sagt, jag fick det samtidigt som sista resans poäng trillade in. Så bra kodat SKIT för en gång skull
JAM(1)777 skrev: Någon som gjort 10 enkelresor med SAS för att få 15000 level points, som vet när poängen trillar in efter sista resan? Klicka för att utvidga... Som tidigare sagt, jag fick det samtidigt som sista resans poäng trillade in. Så bra kodat SKIT för en gång skull
LarsCph Medlem Måndag kl 01:14 #493 Dubbla poäng luckan funkar bra! Poängen kom precist när planet landade.
011430121 Medlem Tisdag kl 09:45 #495 Jag rese till SFO den 16 januari med retur 19 januari blev inga dubbla poäng blev osäker hade jag inte anmält till kampanjen, reste 10 dagar senare till LAX fick dubbla poäng, mail till EBD suporten, 10 timmar senare var det reglerat.
Jag rese till SFO den 16 januari med retur 19 januari blev inga dubbla poäng blev osäker hade jag inte anmält till kampanjen, reste 10 dagar senare till LAX fick dubbla poäng, mail till EBD suporten, 10 timmar senare var det reglerat.