Det är så gott som alltid "vanlig".Är det "vanlig" Premium/Business som gäller för dessa, med tanke på poängintjäning, eller bokas dessa som Premium/Business Flex?
Flex går inte välja, åtminstone inte inom Europa.Är det "vanlig" Premium/Business som gäller för dessa, med tanke på poängintjäning, eller bokas dessa som Premium/Business Flex?
F&F brukar komma 3-4ggr per år och täcker således hela året normalt sätt.Är det någon som har koll ifall dom brukar köra något för friends och family för att resa september månad? Och när det kan tänkas komma ut?
Tack, jag förstår att det är svårt att säga exakt men uppskattar magkänsla svaret.F&F brukar komma 3-4ggr per år och täcker således hela året normalt sätt.
När nästa kampanj kommer är det ingen hår som vet, de som vet får av förklarliga skäl inte säga något.
Min personliga gissning är att det kommer en i maj som täcker en bit in på nästa år.
Är det någon som har koll ifall dom brukar köra något för friends och family för att resa september månad? Och när det kan tänkas komma ut?
Tack för lite mer info! Tror inte jag vågar vänta så länge!Behöver naturligtvis inte bli samma datum i år
Friends and Family 3 - 9 June 2025
En ny friends and family verkar precis har släppts, har inte sett en tråd här ännu, hittade riktigt bra priser i Business starx över 13k SEK från Göteborg till Washington DC i Oktober , synd bara att jag redan hade bokat den resan för som jag tyckte bra pris på starx över 17k SEK... Friends and...www.businessclass.com