Senaste nytt

SAS friends and family mars 2026

Är det "vanlig" Premium/Business som gäller för dessa, med tanke på poängintjäning, eller bokas dessa som Premium/Business Flex?

Är det någon som har koll ifall dom brukar köra något för friends och family för att resa september månad? Och när det kan tänkas komma ut?

Är det någon som har koll ifall dom brukar köra något för friends och family för att resa september månad? Och när det kan tänkas komma ut?
F&F brukar komma 3-4ggr per år och täcker således hela året normalt sätt.

När nästa kampanj kommer är det ingen hår som vet, de som vet får av förklarliga skäl inte säga något.
Min personliga gissning är att det kommer en i maj som täcker en bit in på nästa år.

F&F brukar komma 3-4ggr per år och täcker således hela året normalt sätt.

När nästa kampanj kommer är det ingen hår som vet, de som vet får av förklarliga skäl inte säga något.
Min personliga gissning är att det kommer en i maj som täcker en bit in på nästa år.
Tack, jag förstår att det är svårt att säga exakt men uppskattar magkänsla svaret.

Då får man iallafall ett hum om när det kan tänkas vara, även om allt är bara gissningar.

Behöver naturligtvis inte bli samma datum i år

Behöver naturligtvis inte bli samma datum i år
Tack för lite mer info! Tror inte jag vågar vänta så länge!

Toppen