Senaste nytt

Amex elite eurobonuspoäng för februari 2026?

Jag fick in rätt poäng. Har bryt den 25:e, fakturan skapas den 26:e och poängen kommer in första tisdagen efter brytdatum, dvs nu i tisdags. Väntar dock med spänning på mina level points. Är 8 poäng från EBG och min period löper ut sista mars. Förhoppningsvis trillar de in den 7 mars som utlovat.

Hade samma problem förra månanden. Chatta med dom så kan de se om något hamnat på "på fel sida månaden".
I mitt fall hade en stor hotellräkning precis inte kommit med på poängen men var på fakturan.

Mina poäng (daterade 2e mars) stämmer på tusentalet. Variation i hundratalet är säkert någon månadsbryteffekt.

Skönt att veta att det inte är något generellt fel, får se när amex rättat det felaktiga för mig, är anmält sedan igår.

När jag tittar på min autosweep i Amex-appen ser det ut som att rätt många poäng (30%) ligger kvar från förra månaden

Inga poäng för mig heller.
Förra månaden var det någon omläggning så att level points, som tidigare kommit den sista, dök upp den 7/2 och reward, som tidigare kommit den 5:e, kom den 9/2.

Har också spend på ca 50k i februari, och fick också ca 6k poäng. Ser dock 3,5k poäng kvar i Amex appen, vilket verkar vara från spend efter 25e februari.

Toppen