Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2026

Fråga som egentligen inte har något svar (tror jag): vad är det som driver folk att i loungen köra telefonsamtal på högtalartelefon eller se film på sin iPad utan hörlurar? Äger du inga hörlurar? Då ska du titta på film någon annanstans eller trycka mobilen mot örat.

Last edited:
Fråga som egentligen inte har något svar (tror jag): vad är det som driver folk att i loungen köra telefonsamtal på högtalartelefon eller se film på sin iPad utan hörlurar? Äger du inga hörlurar? Då ska du titta på film någon annanstans eller trycka mobilen mot örat.
Telefonsamtal med högtalare är pga att folk imiterar alla idioter i reality-TV serier som gör så, för att man ska höra båda sidorna av ett samtal.
Dvs, EXAKT det ingen vill i verkliga livet.

Hälsningar från Manaia loungen på ZQN. Air New Zealands har bara lounge i domesticdelen, så det blev denna tredjepartslounge istället. Trevligt med boardingutrop.
20260223_122149.jpg
20260223_122139.jpg

Jag bad en gubbe i AA lounge i Miami i Lördags att använda lurar han tittade på TV, han svarade att han inte hade några lurar, packade ihop och flyttade någon annanstans.

Det är riktigt irriterande och det händer mer och mer

Toppen