Fredah
Medlem
Japp men bara om det är SAS-flygning som utförs av BRA men dom flyger väl knappt åt någon annan längre?Visst räknas BRA-flyg mot 10 resor med SAS?
Japp men bara om det är SAS-flygning som utförs av BRA men dom flyger väl knappt åt någon annan längre?Visst räknas BRA-flyg mot 10 resor med SAS?
Tack!Japp men bara om det är SAS-flygning som utförs av BRA men dom flyger väl knappt åt någon annan längre?
Räkna med är en sak men kan nog inte börja klaga förrän det gått 6-8 veckor.Jag undrar om någon har koll på extra bonuspoäng som jag väntar på. Jag anmälde mig till kampanjen den 3:e dec för x3 poäng på SAS and Hotels. I boknningsbekräftelsen står det exakt hur många poäng jag tjänar på detta (ca 30 000 EB-poäng). Nu har det gått ca en vecka sedan vi checkade ut från boendet. När kan man räkna med att få poängen?
För mig tog det exakt 3 veckor från utcheckning tills poängen ramlade in på kontot. Detta med en övernattning i januari.Jag undrar om någon har koll på extra bonuspoäng som jag väntar på. Jag anmälde mig till kampanjen den 3:e dec för x3 poäng på SAS and Hotels. I boknningsbekräftelsen står det exakt hur många poäng jag tjänar på detta (ca 30 000 EB-poäng). Nu har det gått ca en vecka sedan vi checkade ut från boendet. När kan man räkna med att få poängen?
Försökte hitta nån liknande för Mars-månad iom 10x segmentet, men icke. Synd att denna inte fanns dåBra deal för en dagstripp från ARN med julkalendern.
Visa bifogad bild 173111
Business Flex
10.000p + 4000p julkalenderpoäng
Pris: 4947:-, med julkalender-presentkort 4122:- (20% boost i värde)
ROI: ~340% baspoäng per krona.
Försökte hitta nån liknande för Mars-månad iom 10x segmentet, men icke. Synd att denna inte fanns då![]()
Tack, men lyckades hitta en dagtur under en helg till SVG tror jag för ~3200 SEK. Inte business men kändes väl ok givet att jag fick en helgdag + 10k täcks med MR till USAARN-ALF-ARN 2026-03-23 - 2026-03-24
ARN-CPH-OSL-TOS-ALF: 2564:-
ALF-TOS-TRD-OSL-ARN: 1531:-
Tot: 4905:-
511:-/segment