Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

Jag undrar om någon har koll på extra bonuspoäng som jag väntar på. Jag anmälde mig till kampanjen den 3:e dec för x3 poäng på SAS and Hotels. I boknningsbekräftelsen står det exakt hur många poäng jag tjänar på detta (ca 30 000 EB-poäng). Nu har det gått ca en vecka sedan vi checkade ut från boendet. När kan man räkna med att få poängen?

Jag undrar om någon har koll på extra bonuspoäng som jag väntar på. Jag anmälde mig till kampanjen den 3:e dec för x3 poäng på SAS and Hotels. I boknningsbekräftelsen står det exakt hur många poäng jag tjänar på detta (ca 30 000 EB-poäng). Nu har det gått ca en vecka sedan vi checkade ut från boendet. När kan man räkna med att få poängen?
Räkna med är en sak men kan nog inte börja klaga förrän det gått 6-8 veckor.

Vanliga frågor och svar

2. När får jag mina EuroBonus-poäng?

Det kan ta 6–8 veckor efter avslutad vistelse innan du får dina bonus- och nivåpoäng.

För mig tog det exakt 3 veckor från utcheckning tills poängen ramlade in på kontot. Detta med en övernattning i januari.

Bra deal för en dagstripp från ARN med julkalendern.

1771857582027.png

Business Flex
10.000p + 4000p julkalenderpoäng

Pris: 4947:-, med julkalender-presentkort 4122:- (20% boost i värde)
ROI: ~340% baspoäng per krona.

ARN-ALF-ARN 2026-03-23 - 2026-03-24
ARN-CPH-OSL-TOS-ALF: 2564:-
ALF-TOS-TRD-OSL-ARN: 1531:-
Tot: 4905:-
511:-/segment
Tack, men lyckades hitta en dagtur under en helg till SVG tror jag för ~3200 SEK. Inte business men kändes väl ok givet att jag fick en helgdag + 10k täcks med MR till USA

• Gilla
Reactions: mha
Toppen