JacobGBG
Medlem
I år så bränner vi sista familjeledigheten och sticker en dryg månad med familjen (barn 8+10) till Sydöstasien.
Planen så här långt ser ut enligt följande:
*5 nätter Ubud, Bali,
*5 nätter Sanur, Bali
*5 nätter Nusa Dua, Bali
<8 dagar lucka> [mitten av Juli]
*5 nätter Perhentian Islands, Malaysia
*5 nätter Kuala Lumpur, Malaysia
Allt utom "luckan" är bokat (dock med flexibla cancellation terms i allt utom Nusa Dua). Frågan är nu vad man ska fylla den med. Tankarna har gått kring Borneo, Da Nang/Hoi an, Genting Highlands, tågresa med uppehåll längs Java m. fl. men jag har inte lyckats fått ro i något beslut.
Något über-kulturellt blir nog svårt att sälja in på familjen som främst värderar sol, bad, strand. Däremot tror jag att efter tio dagar beach i Bali så är det definitivt välkommet med ett miljöombyte av någon art.
Vad tror ni?
Planen så här långt ser ut enligt följande:
*5 nätter Ubud, Bali,
*5 nätter Sanur, Bali
*5 nätter Nusa Dua, Bali
<8 dagar lucka> [mitten av Juli]
*5 nätter Perhentian Islands, Malaysia
*5 nätter Kuala Lumpur, Malaysia
Allt utom "luckan" är bokat (dock med flexibla cancellation terms i allt utom Nusa Dua). Frågan är nu vad man ska fylla den med. Tankarna har gått kring Borneo, Da Nang/Hoi an, Genting Highlands, tågresa med uppehåll längs Java m. fl. men jag har inte lyckats fått ro i något beslut.
Något über-kulturellt blir nog svårt att sälja in på familjen som främst värderar sol, bad, strand. Däremot tror jag att efter tio dagar beach i Bali så är det definitivt välkommet med ett miljöombyte av någon art.
Vad tror ni?