Senaste nytt

Award biljetter till Sydney, Melbourne eller brisbane december 2026

Blueman

Ny medlem
Hej,

har följt forumet i säkert 10+ år och alla guider, tips mm har varit guld värt. men behöver lite extra hjälp med att hitta en bonusresa till Australiens östkust.
stort tack på förhand!
  1. Varifrån vill du börja din resa? Göteborg, köpenhamn, oslo
  2. Var är din destination? Sydney, Melbourne eller Brisbane
  3. När vill/behöver du resa ut? 19:e december +/- 3 dagar
  4. När vill/behöver du komma hem? 9 Januari 2027 +/-3 dagar
  5. Hur länge vill du vara borta? ca 3 veckor
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? I Business class
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Skyteam, helst undvika Kenya och Saudiairlines
  9. Vad är din budget? (per person) 290 000 eurobonus poäng och 2 stycken 2-4-1 vouchers
  10. Vad är det viktigaste för dig? Business class
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigt, men ingen dealbreaker för att få ihop biljetten

jag har åkt för lite med awards för att veta om delar av resan kan vara ekonomi och delar business, men de "längre" flighterna blir ett måste
tack för hjälp!

Har dykt upp en del Melbourne från Sydkorea med Garuda Indonesia innan, och till Sydkorea kan du ta KLM från Amsterdam.

Har själv kämpat en längre tid med min resa till OZ, och tyvärr så är din chans extremt liten med dom datumen.
Och när jag väl hittade platser på SAS.se, så kunde agenterna aldrig se bokningsbara flyg, så du kommer troligen att behöva boka själv online, vilket gör det desto knepigare.

Garuda må ha god tillgänglighet från ex CGK, problemet är att det inte finns några flyg till Asien.

Enda flygbolaget som har hyfsad tillgänglighet är Vietnam , dock med dubbla poängkostnaden.

Hoppas det löser sig! :)

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen