Senaste nytt

Bästa vägen från ARN/P56 till KLM incheckning

plover

Medlem
Hej, inte flugit KLM på väldigt länge, men jag åker i veckan och har bilen på P56 så jag undar om någon har tips på bästa vägen att ta sig dit med ett par rullväskor ? Kommer tillbax på T5 så då är det praktiskt att ha bilen nära.

Brukar också stå där, och har ställt mig i sydvästra hörnet, tagit övergångsstället rakt västerut mot Comfort hotel, och sen vandrar du över torget in på Clarion och sen vidare inomhus. Om någon annan vet någon bättre väg så är jag idel öra.

Hej, inte flugit KLM på väldigt länge, men jag åker i veckan och har bilen på P56 så jag undar om någon har tips på bästa vägen att ta sig dit med ett par rullväskor ? Kommer tillbax på T5 så då är det praktiskt att ha bilen nära.
Ta Arlanda express från T5 till T2 och det är gratis

Tack för tipset, lite väderberoende om det är riktigt skruttigt självklart tåget, annars en 15 min promis sky city och vidare mot Norra Europas hetaste
terminal och Pearl-loungen (om den finns kvar) :)

Ytterligare ett alternativ är att gå mellan Comfort och kontorshuset bredvid i riktning T4. Ta gång/cykeltunneln mot P46, gå in i P41 och komma in i T4. Kanske inte roligt i snöslask, men annars hamnar man inomhus en bra del närmare och slipper onödiga upp och ner inomhus.

Jag har gått det omvänd några gånger från bussen på T4 till en natt på Comfort innan fakirflyg.

Toppen