Stämmer![]()
Var samma för mig, registreringen hade inte fungerat.Tror att det är många som kommer att få problem med lucka 23 (dubbla poängen). Mailade supporten för någon vecka sedan.
Detta då trots att jag anmälde mig den 23e, på datorn. Med skärmdump där det står "Signed-up" på luckan när jag öppnade den igen, samt även skärmdump på själva bekräftelsesidan.
Finns det någonstans man kan se i efterhand om man lyckades registrera sig? Tog såklart ingen skärmdump och minns inte vad det stod sen..Var samma för mig, registreringen hade inte fungerat.
Man får kontakta supporten.Finns det någonstans man kan se i efterhand om man lyckades registrera sig? Tog såklart ingen skärmdump och minns inte vad det stod sen..
Nu har do kampanj igen!Vilka datum?
Billigaste för stunden jag hittar i januari–februari är 998 SEK.
Bra att höra, speciellt ifall någon har brytpunkt i januari eller februari!Kan meddela alla att det inte var några problem att få de 15000 nivåpoängen. Kom direkt vid landning efter flight 10
Detta kanske hjälper någon. Jag kontaktade idag SAS för mina utblivna dubblapoäng från 16 Jan. Jag sattes på hold 10 min och hen kontaktade eurobonusavd. Svaret var att SAS hade ett tekniskt problem mellan 15-19.1 därför har inte poängen registrerats automatiskt. Problemet borde nu vara löst. Hen skrev en liten text med mig i luren och skickade för manuell hantering till eurobonusavd. Borde ta någon dag så har jag poängen på konto enligt henARN-HAM. Normala bonus och nivåpoäng, suck. Inga dubblapoäng...