Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

Nu kanske jag är helt ute och yrar. Men tidigare räknades ju Tyskland och Finland som Norden och inte Europa. Om det fortfarande är så får man inga dubbla poäng eftersom det bara gäller longhaul och Europaresor.

Jag kan ha fel så rätta mig gärna. :cool:

Nu kanske jag är helt ute och yrar. Men tidigare räknades ju Tyskland och Finland som Norden och inte Europa. Om det fortfarande är så får man inga dubbla poäng eftersom det bara gäller longhaul och Europaresor.

Jag kan ha fel så rätta mig gärna. :cool:
De räknas väl som norden när du bokar bonusresa men som Europa när du tjänar in. Och på intjäning pratar man om Skandinavien, på betalning om norden (eller då norden+ som också innefattar Tyskland)

De räknas väl som norden när du bokar bonusresa men som Europa när du tjänar in. Och på intjäning pratar man om Skandinavien, på betalning om norden (eller då norden+ som också innefattar Tyskland)
Ja just så borde det bli. Bra att det är tydligt och lika uppdelade zoner på intjäning och betalning. ;)

Kan det vara så att SAS gjort samma tankevurpa som mig här då? Man skulle ju inte bli förvånad faktiskt.

Tror att det är många som kommer att få problem med lucka 23 (dubbla poängen). Mailade supporten för någon vecka sedan.

sas support skrev:
Hej Shoreline,

Tack för din återkoppling och underlag.

Jag kan se att du blev signed-up för den 18/12, dock inte för den 23/12. Det kommer jag att lösa för dig.

Återkom gärna om det finns något annat vi kan hjälpa till med.

Ha en fortsatt fin dag!

Detta då trots att jag anmälde mig den 23e, på datorn. Med skärmdump där det står "Signed-up" på luckan när jag öppnade den igen, samt även skärmdump på själva bekräftelsesidan.

Tyvärr var det ju så att när man valde att spara deras bekräftelse sida, så var bekräftelsen likadan oavsett vad man anmält sig till. Det fanns inget som visade vilken kampanj som bekräftelsen gällde.

Toppen