Vänta va - borde den givit något annat?ARN-HAM. Normala bonus och nivåpoäng, suck. Inga dubblapoäng...
Vänta va - borde den givit något annat?
Om business, så ska du ge dubbla!ARN-HAM. Normala bonus och nivåpoäng, suck. Inga dubblapoäng...
Ge det någon dag, sas löser det förhoppningsvis snabbt.Yes, business. Inga dubbla poäng på VAA-ARN heller
De räknas väl som norden när du bokar bonusresa men som Europa när du tjänar in. Och på intjäning pratar man om Skandinavien, på betalning om norden (eller då norden+ som också innefattar Tyskland)Nu kanske jag är helt ute och yrar. Men tidigare räknades ju Tyskland och Finland som Norden och inte Europa. Om det fortfarande är så får man inga dubbla poäng eftersom det bara gäller longhaul och Europaresor.
Jag kan ha fel så rätta mig gärna.![]()
Ja just så borde det bli. Bra att det är tydligt och lika uppdelade zoner på intjäning och betalning.De räknas väl som norden när du bokar bonusresa men som Europa när du tjänar in. Och på intjäning pratar man om Skandinavien, på betalning om norden (eller då norden+ som också innefattar Tyskland)
sas support skrev:Hej Shoreline,
Tack för din återkoppling och underlag.
Jag kan se att du blev signed-up för den 18/12, dock inte för den 23/12. Det kommer jag att lösa för dig.
Återkom gärna om det finns något annat vi kan hjälpa till med.
Ha en fortsatt fin dag!