Är också en regelbunden VAA-resenär men har ännu inte fått chans till att testa Business. Du menar således att någon skillnad gentemot Plus går att notera? Champagne finns inte som alternativ?VAA-ARN. ATR. Lunchavgång. Flygtid 65min. Crew kom med vagn och man fick välja. Alternativen exakt samma som på SAS Plus tiden. Tikka Masala sandwich och dricka.
Nej, ingen Champagne. Ingen seatblock på ATR. I princip hittar jag ingen skillnad mot plus, förutom priset!Är också en regelbunden VAA-resenär men har ännu inte fått chans till att testa Business. Du menar således att någon skillnad gentemot Plus går att notera? Champagne finns inte som alternativ?
Märkligt. Eller är detta relaterat då till flygplanstyp och flygtid? Seatblock kan jag ju förstå, men att man inte blir erbjuden det där extra i mat och dryckes väg är ju direkt dåligt då rutterna är prissatta bra mycket högre än tidigare PlusNej, ingen Champagne. Ingen seatblock på ATR. I princip hittar jag ingen skillnad mot plus, förutom priset!
TLL-ARN. 320. Personalbyte. Champagne finns " så klart" av crew. 5 rader business men endast 4 pers totalt. Flygtid 45 min. Är ensam om champagne flaskan, hinner med 4 glas på 25 min...
Detta bekräftar ju igen bara det som vi tidigare kommit fram till: SAS intra-Europa "Business Class" är ett rent lotteri på korta distanser. Precis som SAS plus var ibland. Ibland flaska, ibland bricka med mat, ibland en chipspåse, ibland nåt mittemellan.Det är ju helt kocko nu. Samma rutt, samma flygplan-typ, samma flygtid. Bara olika service.