En AM-linje MEX-CPH vore guld! Ännu hellre en ny SAS 350 CPH-MEX ;)
pswe Medlem Onsdag kl 10:54 #141 criced skrev: En AM-linje MEX-CPH vore guld! Klicka för att utvidga... Ännu hellre en ny SAS 350 CPH-MEX
criced skrev: En AM-linje MEX-CPH vore guld! Klicka för att utvidga... Ännu hellre en ny SAS 350 CPH-MEX
C criced Medlem Onsdag kl 16:15 #142 pswe skrev: Ännu hellre en ny SAS 350 CPH-MEX Klicka för att utvidga... AM har bättre priser
J Johan Hbg Medlem Onsdag kl 17:07 #143 criced skrev: AM har bättre priser Klicka för att utvidga... Nja. Har de verkligen det. Har kollat AM varje gång jag flugit CPH-MEX, men slutar alltid med SAS. För priset. Och även bättre tider (för mig iaf)
criced skrev: AM har bättre priser Klicka för att utvidga... Nja. Har de verkligen det. Har kollat AM varje gång jag flugit CPH-MEX, men slutar alltid med SAS. För priset. Och även bättre tider (för mig iaf)
J Johan Hbg Medlem Onsdag kl 17:09 #144 criced skrev: En AM-linje MEX-CPH vore guld! Klicka för att utvidga... Det bara måste ju vara nästa long haul. Hoppas hoppas.
criced skrev: En AM-linje MEX-CPH vore guld! Klicka för att utvidga... Det bara måste ju vara nästa long haul. Hoppas hoppas.
C criced Medlem Onsdag kl 17:14 #145 Johan Hbg skrev: Nja. Har de verkligen det. Har kollat AM varje gång jag flugit CPH-MEX, men slutar alltid med SAS. För priset. Och även bättre tider (för mig iaf) Klicka för att utvidga... Bokade CDG-MEX för €450 i Business
Johan Hbg skrev: Nja. Har de verkligen det. Har kollat AM varje gång jag flugit CPH-MEX, men slutar alltid med SAS. För priset. Och även bättre tider (för mig iaf) Klicka för att utvidga... Bokade CDG-MEX för €450 i Business