Senaste nytt

Eurowings Berlin-Dubai i Business

Jag glömde skriva om problem jag fick vid passkontrollen.
Försökte kom in i landet via en maskin men den sa nej, hänvisades till en manuell kontroll, efter ca 10 minuter och tjänstemannen slagit på sitt tangentbor flera gånger, säger han att du måste gå till bås nummer 1 och det ligger i andra änden av hallen.
Jag gick till bås ett som visade sig ha stolar där jag fick sitta efter att de hade tagit mitt pass, bredvid mig satt en kille som hade konsumerat alkohol i större mängder, han var helt enkel full!
När jag hade suttit i ca 30 minuter kom en tjänsteman och vikande fram mig och stämplade mitt pass utan kommentar, jag höll tyst och frågade inte om varför de hade kollat mig så grundligt.
Vid utresan tog det ca 30 sekunder innan @Tommy fick sin stämpel i passet, det kollades i ca 4-5 minuter innan han satt stäppen i mitt pass.
Jag hade fått ett nytt pass 2 dagar inresan till Dubai vet inte om det var ”problemet” Detta var mitt andra besök i Dubai, första gången var för ca 10 år sedan
Hur det gick för den fulla killen vet jag inte, han satt kvar när jag fick mitt pass.

Toppen