Eller bara en lite finare våtservett.Kom på en till sak att tipsa ledningen om imorgon för att höja business-upplevelsen på shorthaul ytterligare ett snäpp: Varm handduk efter start samt en vit duk på bordet. Det finns på longhaul och fanns ju faktiskt tidigare i plus... så borde inte vara så svårt att ordna.
Ta gärna upp frågan rörande inloggning på webben. Känns som att vi är ganska många som inte kunnat logga in på 2 veckor.
Extremt viktig fråga, men helt fel forum att diskutera detta på enligt mig.
Fick en liten heads up på att det eventuellt blir lite frågor till besökare på måndag om catering, och specifikt smöret som erbjuds.
Jag ska gå.
Jag tänkte gå, men är ganska färsk här på BC.
Jag kommer i god tid och ses gärna innan.
Att de eventuellt kommer hålla en undersökning från sas sida, jämfört med att ställa öppna frågor till ledningen är ju olika saker.Viktigt att behålla fokus! smör > inlogg!
Skämt åt sidan – om möjlighet finns, fråga gärna om 2-4-1, och om man planerar att återinföra möjligheten att använda två kuponger i en och samma bokning. Diamantförmån?
Hur ska man veta vad som frågades i Oslo? De flesta som är där läser inte massa bloggar.Jag är med på att öppna frågor kan användas betydligt bättre än att fråga om en detalj som inloggningen.
Men det är bara det att det ställs rätt mycket värre frågor av andra. Dvs de flesta frågar om sådant som bara rör de själva (eller ställer samma fråga som man ställde i Oslo veckan innan ...) eller frågar typ "när kommer det besked i frågan x" när sas redan sagt att de inte har något besked att lämna i frågan x.
Frågorna var bättre i år i Köpenhamn än året innan, men att fråga om inloggning skulle inte ligga under medel, så att säga. Men får någon ett 1:1-tillfälle med SAS-representant som har detalj-kännedom om inloggningen så tror jag många här jublar!
Ledningen ville gärna prata om Euro-business, så en bra generell fråga skulle kunna vara hur det ser ut med den kommande Embraer-flottan. Gärna när&var den ska flyga men också hur business kommer att se ut i verkligheten.
Att Stockholmare har liknande funderingar som Olso-bor är inte problemet. Jag syftar på person(er) som först frågade något i Oslo och sedan åkte på Köpenhamnseventet och var förste man att fånga micken och ställde exakt samma fråga en gång till. Anko kände igen både den långrandiga frågan och killen. Och när Anko ger honom samma svar som i Oslo så är det andra som hänger på och frågar samma sak, igen. Ska vi prata om att slösa bort värdefull tid är det väl det.Hur ska man veta vad som frågades i Oslo? De flesta som är där läser inte massa bloggar.
OK, ställer man sådana frågor 2 ggr är det väl skäl att bli utslängd (skämt). Inte varit på någon av träffarna så ingen koll på vad folk frågar, men definitivt slöseri.Att Stockholmare har liknande funderingar som Olso-bor är inte problemet. Jag syftar på person(er) som först frågade något i Oslo och sedan åkte på Köpenhamnseventet och var förste man att fånga micken och ställde exakt samma fråga en gång till. Anko kände igen både den långrandiga frågan och killen. Och när Anko ger honom samma svar som i Oslo så är det andra som hänger på och frågar samma sak, igen. Ska vi prata om att slösa bort värdefull tid är det väl det.
Alltså, jag argumenterar inte emot dig. Anko kan inte lösa problemet eller svara på frågan om inloggning.
Men det är inte "passkey som slutat fungera" utan det är samtliga inloggningssätt som slutat fungera för flera. Det kan ev ha att göra med passkey, men varken lösenord eller passkey fungerar och man är helt utelåst. Om SAS också tror att det bara är något skräp med passkey, men allt annat fungerar så kanske det faktiskt är bra att det lyfts i storgrupp så att det blir tydligt på en högre nivå. Om deras enda lösning är att rulla ut passkey för appen så är vi helt körda.
Jag har fått noll respons från diamond-support, inget annat än ett ärendenummer.