Hua mig ja det är ett bra tag sedan han lämnade SASKul att/om de har behållit samarbetet så länge, artikeln har väl minst 7 år på nacken (Peter som omnämns i artikeln lämnade SAS 2018?)
Var väl in en sväng även på BA, om mitt minne inte sviker.Hua mig ja det är ett bra tag sedan han lämnade SASGick inte han till Qatar eller något liknande efter SAS?
Kul att/om de har behållit samarbetet så länge, artikeln har väl minst 7 år på nacken (Peter som omnämns i artikeln lämnade SAS 2018?)
Bästa förrätten! Bra kombo ihop med Charles Heidsieck.De var fö de som levererade Kalixlöjrommen, vart tog den vägen förresten
De var fö de som levererade Kalixlöjrommen, vart tog den vägen förresten

Nu hör jag visserligen till de som gillar koriander. Men med tanke på hur den fungerar, hur tänkte man när man alls har en sådan rätt när kunden inte kan välja något annat?Varm måltid: Kyckling med koriander, ris och ärtor med koriander och blomkål/grönsaker med koriander. Allt toppat med koriander. Nej, tack.
Jotack, jag minns att något år man serverade löjrom på långlinjerna så hade man även proppat pluskuberna på Europalinjerna fulla med löja. Det var inte kul...Ett smörrebröd med gurka är billigare än en burk Kalixlöjrom - det är nog svaret på vart den tog vägen...
(Jag vill minnas att det var något år när det var väldigt ont om löja vilket drev upp löjromspriset betydligt mer än tidigare och att det var ungefär då den försvann från menyn.)